Måndag!

Hej hej hallååå (i sann Timbuktu-anda)

Det blev bio igår, Alpha dog. Jag hade inte förväntat mig så mycket och blev därför väldigt positivt överraskad. Jag hatar droger och har alltid gjort det och blev jävligt arg när jag såg hur alla betedde sig i filmen. Justin Timberlake var grym och man kan ju inte hjälpa att man blir lite kär haha!

Första skoldagen idag. Soft som fan, satt bara och lyssnade på redovisningar. Skitkul att träffa alla igen, snackade skit som bara den ;) Stack upp i stan efteråt och träffade syrran. Gick in på Åhléns och köpte ett nytt lack från Mavala, har jämt svart och börjar tröttna lite.

Ett i färgen Adelaide, ser jättefint ut i flaskan, får se hur det ser ut när jag målat sen, och ett top coat. Alltid bra att ha!


Nu ska jag slänga mig på soffan, är helt slut. Har inte varit igång såhär länge på ett bra tag.

Tootieloo!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0