Onsdag!

Helloo!
Har ränt runt massa idag för mammas räkning, åkte först till hennes skola för att hämta hennes nya mobil sen hem till föräldrarna för att hämta ett simkort, sen till Telenor-butiken på Jägersro och sen tillbaka till mammas skola för att lämna allt. Jag är nog världens bästa dotter ;) Sen satte jag mig i Pildammsparken och käkade en Calippo Cola, riktig vårkänsla!

Idag fyller M år. Graaaattis <3 Dumt är att han också blivit sjuk :( Mamma och Johan kommer hit ikväll på middag plus tårta. Lite firande får det bli i alla fall.

Har hyrt två filmer nu så vi ska roa oss med. Även om jag har en tenta att plugga till... Och jag har inte ens börjat. Min självdiciplin suger.

En dagens outfit hinner jag nog med också!
image7

Jeans H&M &denim
Vit t-shirt JC
Rosa jacka Adidas <3


Ciao!

Kommentarer
Postat av: madde

aaaah! älskar dom där adidas tröjorna:D

2007-03-14 @ 16:28:04
URL: http://madelejn.webblogg.se
Postat av: Anonym

jättefin outfit!

2007-03-15 @ 11:28:43
URL: http://liseandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0