Roligt, roligt.

Sånt här är alltid lika roligt och tidsdödande.


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
märkt det, men än så länge hade jag varit för självbelåten för att ta steget in - (Alla var där, Lauren Weisberger)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingenting alls.
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Lite strökollande på Welcome to Sweden igår. Uppfattade inte så mycket dock :)
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Ehm... 16.45 (16.54 var den)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TVn och M som bläddrar i Expressen.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För typ en timme sen, jag gick ur bilen och in i lägenheten.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Lite bloggar.
8. Vad har du på dig?
Kolla bilden i inlägget nedan. Fast nu har jag en svart kofta från Zara på mig också.
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Haha... Jag drömde massa sjuka saker under mina fyra timmars sömn. Det mesta gick ut på att dansa typ.
10. När skrattade du senast?
När reklamen för Nissan Quashqai var på radion. Alltså jag kissar nästan på mig av skratt när jag hör den :D
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En stor tavla från Marimekko, en mindre svartvit tavla, en hylla med lite pärmar och mappar på. That's it.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag har nog sett massa, men jag kommer inte på något just nu faktiskt. Eller jo, kinesmaffian på Slagt igår.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
It's da shiet.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Säg att du älskar mig.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En lägenhet, en ny dator, en inspelningsbar dvd, massa massa massa MASSA kläder. Och lite annat kul.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag hatar mitt hår när det är nytvättat, så jag tvättar det bara kanske två gånger i veckan. (fast det kanske de flesta vet om mig redan...)
17. Tycker du om att dansa?
Shake what ya mama gave ya!
18. George Bush?
Jaa..?
19. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Oj, det vetisjutton. Gillar Elin.
20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Aldrig i livet. Är alldeles för Malmöfrälst, kommer aldrig lämna.
21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Äntligen får jag träffa dig, jag har hört att du är världsbäst på allt typ. Nu får du ta min plats."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0