Söndag.

Riktig söndag idag... Blev inget pluggande, fastnade framför datorn och tvn och sen åkte vi och handlade. Hyrde två filmer också, The Guardian och Blood Trail. Kollade på The Guardian nu på dagen och den var mycket bättre än jag trodde den skulle vara. Gillar verkligen Ashton Kutcher, har gjort det enda sen jag såg The butterfly effect. En helt annan Ashton än den man ser i That 70's show ;)

Käkade nyss middag och nu är det One tree hill som gäller. Sen kollar vi nog den andra filmen... Verkade något b:ig, men rätt skönt med något mindre seriöst när man är så trött som jag är. Har varit en fullspäckad men rolig helg!

Nu ska jag tillbaka till soffan och lägga mig i divanen, bästa platsen på jorden ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0