Soool

image25
Svarta stuprör H&M
Linne H&M
Kofta Vero Moda
Sjal H&M

Jag älskar detta vädret! Solen ger en verkligen energi man inte visste fanns. Det blev bara en halvdag i skolan så jag har nyss kommit hem från en runda på stan med syrran. Jag har letat på varenda H&M i stan efter silvriga och svarta ballerinas, men de vill inte finnas i min storlek. Nån mer än jag som tycker de är sjukt små i storlekarna? Brukar dra 39, men får ha 40 i dessa. Hittade i alla fall ett par i guld så de slog jag till på. Hittade även ett par ljust rosa tennisskor så det fick bli dom också. Sjukt billigt med 98 spänn/paret, säkert dålig kvalité och sånt, men man kan väl inte vänta sig något annat. Köpte ett par skor till M också på Combination. Sjukt snygga, röda puma-sneakers.

Nu blir det sen lunch på balkongen, sen måste jag plugga lite.

Bild på dagens erövringar.



Tootieloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0