Sunday, bloody sunday

Godmorgon! 
Grease  igår var kanon, riktigt rolig. Måns var sjukt het (oj vad ful sandy var på den bilden) och jag kände mig som en fjortonårig flicka på nytt, haha! Han körde sina berömda höftvrickningar, sen var jag nöjd ;) Hade sjukt ont i magen under föreställningen och det hjälpte inte att gubben som satt bredvid diggade med i låtarna så att alla stolarna på samma rad skakade. Det kändes som knivar som stack mellan revbenen. Aj, aj! Säkert massa stress inför nästa vecka. Har en helt sjuk vecka framför mig och undrar hur fan jag ska palla. Jobb och skola varje dag fram till nästa söndag. Plus att jag har tentan i ekonomi nästa onsdag. Uuh... men sen är det påsk och då är jag helt ledig! Påsken är så himla mysig... Ett riktigt vårtecken :)

På tal om vår, idag är våren verkligen här. Enligt SMHI ska det var sånthär underbart väder hela veckan, vilket jag absolut inte klagar på! Det enda tråkiga är att jag inte har något att göra idag. Förutom att städa, plugga och sånt där tråkigt. Knappast något jag vill ägna en solig söndag åt... Men men, ingen har tid med mig. Haha, så sorgligt det lät. Inte så farligt ;) M slutar jobba klockan tre, fram tills dess får jag roa mig själv. Sen blir det storhandling på Ica Maxi, sen är vi hembjudna på våfflor hos mina föräldrar ikväll. Våffeldagen idag, väl?

Nu ska jag nog lägga mig lite på soffan och kolla på tv. Och leka med min nya mobil ;)

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0