Tårta

Blev aldrig så att mamma och Johan kom hit. M kände sig inte så pigg på det, så jag gjorde makaronilåda som vi åt framför tvn. Vilken födelsedag va ;) Känner mig själv sjuk seg... Kände att migrän var på väg innan men jag drack två treo och det känns myyyye bättre nu. Har precis tagit tårtan ur frysen. Lite kalas får man ha i alla fall. Första gången jag gör den, men den ser riktigt god ut. Massa choklad ;)



Har nyss sett en av filmerna vi hyrde, Snow cake. Den var bra och söt! Hyrde också The grudge 2. Säkert jättetöntig men jag måste ju se alla filmer som kommer ut haha!

Trevlig kväll! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mums :)

2007-03-15 @ 11:28:24
URL: http://liseandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0