The Grudge 2

Har nyss sett klart The Grudge 2. Alltså jag har suttit på helspänn i 1,5 timme! Den var mycket bättre än ettan, verkligen över förväntan. Trodde den skulle vara skitlöjlig, men icke! Jävligt läbbig var den stundtals. Och i slutet var det många ahaaaa-utrop från min sida, förklarade en del från ettan. M sa helt plötsligt "men alltså... jag fattar inget", när jag sa mina "ahaa", så frågade jag "men du har väl sett grudge 1?" och det hade han inte. HAHA, konstigt han inte fatta något, jag satt där och tyckte han var trög ju ;)

Nu blir det snabbdusch, sen nya avsnitt av Greys Anatomy!

image10


Aaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (det där grudge-ljudet haha)

Kommentarer
Postat av: Christine

Usch jag har bara sett första scenen av ettan och det räckte, haha! Vill inte se mer :-P

2007-03-17 @ 17:47:43
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0