Tisdagstrött.

Nu är redovisningarna avklarade i skolan och imorgon börjar nästa kurs. En av mina favoritkurser, så det ska bli rätt kul (shit nu lät jag jävligt nördig, men ekonomi är kul ju haha). Är sjukt trött idag, så det blir en väldigt lugn kväll i soffan framför tvn. Har nyss tagit en dusch så nu har jag inga fler måsten ikväll, vilket är skööönt.

Längtar redan till helgen (mest för att det händer massa kul), men jag känner på mig att denna veckan kommer gå väldigt fort. Det är liksom redan onsdag imorgon (dah).

Jag är för övrigt fortfarande tjurig över mitt mobilproblem. Jag vill ha en ny. Nu! >:(

Nu ska jag superman-flyga till soffan och landa skitsnyggt. Ciao bananas!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0