Tröst

Idag känns ingenting okej! Jag är så sjukt trött... Kämpade mig igenom skolan men gav upp vid två och åkte hem. Där låg en himla massa post innanför dörren och när jag öppnat tre av dom var jag på sjukt dåligt humör. Jävla vårdcentraler och jävla försäkringskassan har förstört min kväll. Lite i alla fall. Och när jag är nere vill jag shoppa, men jag har 38 kronor på mitt konto och det kommer jag inte så långt med. Så då vill jag äta istället. Japp, Chrillan är tröstätaren nr 1! Fast vi har ingenting gott hemma, så jag åt fyra rostade mackor med smör. Haha, snacka om svulla va ;) Nej godis hade suttit fint.

Tycker inte jag gör mycket annat än gnälla här. Lovar att jag ska sluta. Från och med imorgon ska jag inte gnälla mer. Promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0