Bakis på mors dag

Ey
Jag är sjukt sliten. Blev utgång igår! Träffade två gamla polare (eller annas gamla polare kanske man ska säga) och han ena köpte drinkar och shots på löpande band. Ni kan ju tänka er vad det gjorde med stackars Chrillidilli... Haha! Träffade även Linus, jag och anna satt där och chillade, helt plötsligt kommer det en grabb i fluga och skjorta och Anna utbrister "du... är inte det linus?" och joooo det var det. Hade inte träffat honom på sjukt länge så det var kul! Tiden gick sjukt snabbt och jag blev som vanligt hungrig. Var halvvägs in på Mackedonkan när jag vände igen. Hade nog inte slutat så bra om jag hade satt i mig en cheeseburgare haha! Och sen GICK jag hem. Yesbox, Chrillan gick. Jag la alltså inte en spänn på hela kvällen, that's my kind of saturday night. Kom i säng halv sju och vaknade en gång i timmen. Gav upp vid elva och nu är jag segare än nånsin. Känns som alla nerver i kroppen vill göra mig illa, i prinicip hela kroppen "sover". Känns sjukt obehagligt... Ajja... Mors dag i dag, con grats mammita.


Hej

Kommentarer
Postat av: linus

hehe så chrillidill skrev en rad om min fina fluga :)
lyckades chrilli sälja några skor idag:)? puss

2007-06-07 @ 00:26:24
URL: http://www.linusmorales.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0