Bananaaas

Jag fick nån knäpp innan och fick lust att storstäda hela lägenheten. Det händer ungefär 1 gång varannat år typ, så jag tog tillfället i akt och började städa köket! Jag hann till hallen och toaletten, men nu orkar jag verkligen inte städa vardagsrummet. För att  inte tala om sovrummet... Så jag har kompromissat lite, när det är reklam i 7th heaven (ja jag är nörd och följer prästprogrammet med massa sensmoral-skit inproppat) så ska jag dammsuga vardagsrummet. I nästa paus ska jag tvätta golvet i vardagsrummet! Sovrummet får helt enkelt vänta till nästa gång jag får en städknäpp. Dvs nästa år nångång haha! Fast iofs.. Jag måste nog rensa upp bland klädhögen som ligger på golvet bredvid sängen. Där ligger säkert något längst ner som jag glömt att jag har och jag ska faktiskt tvätta imorgon.

Nej nu har jag missat början av prästprogrammet, så toootielooo

Kommentarer
Postat av: * * F i o r e l l a * *

taack för komplimangen :)

åhh sjunda himlen. det är ju kalas!
Tyvärr så är jag nästan den enda i min umgängeskrets som tycker om det :)

2007-05-07 @ 17:21:51
URL: http://fiorella.3w.se
Postat av: * * F i o r e l l a * *

hahaha jo visst kan vi göra det :) mohaha.. en camdenblogg :D. 2 besökare per dag och det skulle vara chrillidilli och fiorella :D

2007-05-07 @ 18:26:14
URL: http://fiorella.3w.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0