Dumma rosé

Jag är så klaaantig! Skulle plocka undan vinglas från igår och det ena glaset var inte tömt. Giiivetvis skulle jag spilla ut det över mig! Mina favoritjeans, mina röda jeans (som låg på soffan) och filten fick allt över sig. Jag är så sjukt arg! Är det någon som vet om rosévin är som rödvin, ger fläckar som inte går bort? Hällde salt på, sen la jag allt i blöt. Och ja, NU vet jag att man inte ska lägga det i blöt, men nu är det så dags... Jag blir jävligt sur om fläckarna inte går bort. Gah. Har dessutom legat i sängen en timme nu för att få lite sömn, men jag lyckas verkligen inte somna. Jag är sjukt trött, men har tusen tankar i huvudet. Ska ju bli fest ikväll, då vill jag gärna vara pigg som en nötkärna.

Jäjä, det sägs att en timmes vila ger lika mycket energi som 20 minuters sömn, så lite piggare är jag kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0