Gaga

Jag är uttråkad! Trodde jag skulle vara helt död efter jobb så jag sa till Anna att inte komma förrän vid nio så jag hann sova lite. Annars skulle jag inte orka hålla mig vaken och kunna underhålla henne. Men tji fick jag, jag kan fan inte sova! Och nu har hon planer fram till nio. Så jag sitter här i min ensamhet och kollar på Markoolio sjunga om sommar och reggea. Sjukt underhållande daaahhhh.

Jag har lite huvudvärk. Men det tänker jag inte säga till Anna för då blir hon nog tjurig. Nu ska jag sluta prata om Anna och gå och duscha. Kill some time liksom.

Fast förresten, måste bara berätta hur grym jag är. Jag sålde skor för 4000 till en gubbe idag. Han skulle egentligen bara ha ett par, men jag prackade på honom tre par till. Go Chrillan!

HAJDO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0