Inte så aktivt

Halloo
inte varit så aktivt skrivande här den senaste veckan. Har hänt en del omtumlande grejer som jag inte har lust att dela med mig av direkt... Dels av respekt mot andra.

Inne på sista kursen i skolan nu, sen är det sommarlov. Eller ja, inte lov direkt, det ska ju jobbas men ändå! Idag är jag dock ledig. Ligger på soffan och kollar på film och väntar på att det ska bli 19 grader och sol ute (för det sa dom faktiskt att det skulle bli!). Ska in till stan sen och kolla om jag hittar nån väska, sen ska jag träffa mammita. Hon skulle försöka ge sig på att göra falafel (från scratch! imponerande va!) och det vill jag ju inte missa ;)

Jaja, skulle bara säga "HEJ JAG LEVER!".

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0