Lördag!

Halloooo!
Idag blir det jobb 11-14.30 (tjatade mig till att få sluta en halvtimme tidigare), sen blir snabbt hem och byta om sen ner till centralen för att möta upp med lite klasskompisar. Ska ta tåget till Kävlinge för att gå på klassfest/möhippa. Ska bli sjukt kul och jag är grymt laddad! Lite segt att jobba idag även om det bara är 3½ timme. Hade hellre myst i solen och vilat upp mig inför ikväll. Lär bli hårt ;)

Förresten, är det någon som vet var man kan köpa hårparfym? Har läst att det finns och jag har varit ute efter något som gör att håret luktar gott utan att göra något med det (som spray, mousse osv). Jag försöker att hålla mig till att tvätta håret 2-3 gånger i veckan och man saknar ju den nytvättade doften!

Anyways, ha en trevlig lördag! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0