My bloood

Tootieloo!
Är nyss hemkommen från MAS, där jag lämnat 15 kg blod typ. Var hos läkaren igår och fick konstaterat att jag antagligen kommer få käka tillskottet forever and ever och idag fick jag lämna spännande blodprov. Det var så spännande att tanten som tog blodet sa "nämen! ett hemoblabla-prov! (kommer inte ihåg vad det hette) inte ofta man gör det." Då kände jag mig sjukt cool faktiskt. Även om hon daddade med mig och verkade tro att jag tyckte det var världens läbbigaste grej. Jag har faktiskt inga problem med nålar, speciellt inte blodprov. Det känns fan ingenting. Förutom efteråt. Nu fick jag faktiskt skitont, det dunkar lite. Ohno... AJ! Lalala

I övrigt vet jag inte vad dagen bjuder på. Har tvättid till klockan tolv, sen får jag se vart viiiinden bär. Haha. Jag är så nördig.

Nu gör det seriöst jätteont i armen så HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0