Partypepp

Även om jag inte fått någon sömn är jag sjukt partypeppad nu! Har duschat, sminkat mig, och tagit på mig nya klänningen and I'm fit for fight! Eller fit for party, men det låter inte lika bra.

Är fortfarande irriterad över det spillda vinet. Nu är det dessutom salt överallt och jag hinner inte ta fram dammsugaren, för jag ska iväg om några minuter. Måste hinna köpa batterier och salta pinnar. Man skulle tydligen ta med sig snacks (fattar dock inte varför ALLA skulle ta med sig, vi kommer ju inte få plats bland allt snacks!), och salta pinnar är det bästa! Palla äta chips, man blir så fet om fingrarna. På tal om att bli fet om fingrarna, min systers sambo äter chips och annat fett snacks med sån grilltång (eller vad det heter, ni vet vad jag menar!), för han vill inte bli fet om fingrarna. Ser sjukt kul ut!

Ha en trevlig torsdagskväll, det lär jag ha! Fick Closer i brevlådan idag, blev så sugen på att ha den i original-skick (och inte utbränt tjafs), så jag beställde den från Discshop, där kan man fynda rejält. I alla fall, den lär jag spendera morgondagen med. Lär inte orka mycket annat om kvällen blir som jag tror ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0