Sliten

Är sjukt sliten idag, gårdagen blev lika hård som väntat. Sjukt lyckat i alla fall, blivande bruden (klassfesten utvecklades till möhippa) var sjukt kul och underhållande på tåget in till Malmö. När vi kom fram kände jag hur full och trött jag var och hade ingen större lust att dra vidare till Slagt, så jag åkte hem istället. Känner idag att det var ett bra val, är sjukt sliten och tänk då hur jag hade mått om jag hade gått ut (dvs druckit ännu mer).

Man får så dåligt samvete av att sitta inne när det är så fint väder, men jag känner verkligen inte för att ligga i solen när jag mår såhär! Nej, såna här dagar ska det regna. Men BARA såna här dagar, alla andra dagar får gärna vara soliga hihi.

Nu är det dags för dusch, förhoppningsvis vaknar jag till lite då. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0