Tidsfördriv

Lite tidsfördriv innan jag ska dra mig mot stan... Snodd av Samira.

ACCESSOARER
Väska: Lite olika, en svart från Friis oftast. Förhoppningsvis hittar jag nån ny idag.
Plånbok: Konstigt nog har jag ingen just nu, för den har gått sönder rejält. Fan, måste köpa det också.
Solglasögon: Använder inte solglasögon, ser konstig ut haha
Skor: Just nu skiftar jag mellan vita Converse allstars och ett par rödvitrandiga ballerina från Scorette, oftast.

TEKNIK
Mobiltelefon: Brun/röd/orange Motorola v3 (tror jag den heter)
Tv: Philips 32" flatscreen.
Dator: Acer.
Kaffebryggare: En vit från Bosch. Hatar kaffe.

BADRUM
Tandkräm: Colgate, rosa tub.. Vet inte vad den heter.
Tvål: Palmolive.
Hårprodukt: Väldigt olika, skiftar hela tiden för annars blir mitt hår inte glad på mig. Just nu är det Fructis.
Huvudvärkstablett: Om det bara är huvudvärk är Treo teh shiet. Annars migräntabletter.
Doft: DKNY, red delicious.
Hudkräm: Dove summerglow.
Schampo: Jag kommer faktiskt inte ihåg och jag orkar inte kolla. Bytar hela tiden där också.
Balsam: Alltid samma som shampo.
Fotfil: Usch det ordet är inte mysigt.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Nu kommer jag inte ihåg vad det heter! Shit, så konstigt, dricker det typ varje dag... Ehm... Bon aqua, just ja.
Vin: Dricker inte vin,
Öl: Dricker inte öl. Haha
Bröd: Polarkraft extrem
Choklad: Jatack

HEMMA
Säng: 160 från IKEA.
Lakan: Alltid vita.
Soffa: Gråsvart med divan från Living.
Porslin: Från duka.

FÄRDMEDEL
Bil: Har ingen bil. Inte ens körkort.
Flygbolag: Har aldrig flugit. Mobbas inte.
Taxibolag: Gillar 232323.

MEDIA
Magasin: VR, Cosmo, Moore läser jag helst.
Tv-kanal: Trean och femman.
Dagstidning: Läser aldrig dagstidningar. Aftonbladet på sin höjd.
Sajt: Jag är stammis på www.smhi.se haha (fast dom ljuger alltid)

ÖVRIGT
Frisörsalong: Nån på davidshall, kommer aldrig ihåg vad den heter.
Bank:
Swedbank. Men jag kallar det fortfarande för FSB.
Cykel: Har ingen. Bröt foten när jag cyklade för snart två år sen, sen dess har jag cyklat en gång och min cykel har rostat. Haha


På tal om rosta, jag har ett bra skämt jag inte dragit på länge!!!

Vad gör man om brödrosten slutar fungera?
- Man slänger den i sjön så den rostar!!! HAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: * * F i o r e l l a * *

visst gör dom :) Men jag har inte gjort dom :p Skulle bara vara rolig. hihi

2007-05-22 @ 13:38:32
URL: http://fiorella.3w.se
Postat av: * * F i o r e l l a * *

haha så jäkla fult :) Kan inte riktigt se mig själv stå o lägga ner sån energi på att baka :)

2007-05-22 @ 17:41:01
URL: http://fiorella.3w.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0