Ah, jag kör på. Kanske.

Velig som en råtta, kan man kalla mig.

Kanske ska uppdatera lite vad som hänt sen sist. Jag är inne på sista terminen av mitt pluggande, får en ledarskapsexamen i maj. Dock är det inte mycket i skolan nu, håller på med lite exjobb osv. Jobbar fortfarande i butik på helgerna, men har även skaffat ännu ett jobb! Jobbar numera som konsult på ett företag som hyr ut studenter när det krisar sig på diverse företag. Sjukt kul och alltid härligt med extra cash! Efter sommaren planerar jag att fortsätta plugga, inte helt hundra på vad, men antingen något inom ekonomi eller antropologi. Haha, helt skilda saker, men lika spännande!

Eh ja. Det var väl allt. Undrar lite vilka det är som kollat in på bloggen lite då och då de senaste månaderna, med tanke på att jag inte uppdaterat sen september. Men kommentarer kan man väl se sig om efter i rymden. Eller hur det nu är man säger :)

Får väl se om jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Jessica

vilken snygg blogg du har!!

2008-02-29 @ 11:26:16
URL: http://jssca.blogg.se
Postat av: Christine

Hmm, vad är antropologi? Var så många o:n så jag var tvungen att kolla två gånger så jag verkligen skrivit rätt! ;-)

2008-02-29 @ 12:28:17
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0